اخبار فناوری صنعت آب و برق

تازه ترین خبرها درباره پیشرفت های علمی - فنی٬ پژوهش ها٬همایش ها و ... انرژی و صنعت آب و برق

اخبار فناوری صنعت آب و برق

تازه ترین خبرها درباره پیشرفت های علمی - فنی٬ پژوهش ها٬همایش ها و ... انرژی و صنعت آب و برق

کره‌جنوبی کمترین میزان تلفات انرژی برق را دارد

مدیر ارشد انتقال و توزیع نیروی برق شرکت "کپ کو" کره‌جنوبی گفت: میزان تلفات برق در این کشور تنها ‪ ۴/۵۱‬درصد در بخش‌های انتقال، توزیع و فوق توزیع است که کمترین میزان تلفات برق در دنیا محسوب می‌شود.
به گزارش پنجشنبه روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان،" سان‌سنگ جین" در جمع مدیران شرکت‌های توزیع برق زیر مجموعه این شرکت، افزود: هم‌اکنون تنها ‪ ۱/۷۷‬درصد از انرژی برق این کشور در بخش توزیع هدر می‌رود.
وی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته تلفات انرژی در کره جنوبی رو به کاهش‌بوده،اظهارداشت: این کشور هم اکنون همکاری‌هایی با فیلیپین، اکراین، لیبی، اندونزی و میانمار در زمینه کاهش تلفات انرژی برق دارد.
این مدیرارشد برق کره جنوبی بالابردن و یکپارچه کردن ولتاژ برق، نگهداری از ترانس‌های توزیع، نصب خازن و جریمه متخلفان استفاده از برق رااز راههای کاهش تلفات برق در این کشور عنوان کرد.
سان سنگ جین اظهار داشت: شرکت کپ کو کره جنوبی آمادگی دارد در جهت کاهش تلفات برق و ارایه راهکارهای مناسب در این زمینه، در ایران و حساسترین نقطه آن یعنی خوزستان همکاری‌های لازم را انجام دهد.
وی گفت:با آموزشهای لازم به کارشناسان و مهندسان برق در ایران می‌توان در کاهش تلفات برق قدمهای مثبتی برداشت.
سنگ جین اضافه کرد:بیش از ‪ ۲۸‬درصد انرژی‌های کره جنوبی از انرژی هسته‌ای تامین می‌شود که این مقدار تا ‪ ۴۰‬درصد نیز قابل افزایش و بهره برداری است.
مقامات کره‌ای در مذاکره با مسوولان شرکت برق منطقه‌ای خوزستان راههای مذاکره در راستای کاهش تلفات انرژی برق و همچنین راههای کاهش انشعاب‌های غیر مجاز را بررسی کردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد