اخبار فناوری صنعت آب و برق

تازه ترین خبرها درباره پیشرفت های علمی - فنی٬ پژوهش ها٬همایش ها و ... انرژی و صنعت آب و برق

اخبار فناوری صنعت آب و برق

تازه ترین خبرها درباره پیشرفت های علمی - فنی٬ پژوهش ها٬همایش ها و ... انرژی و صنعت آب و برق

خسته نباشید وزیرنیرو به اعضای ستادخبری نمایشگاه آب وفاضلاب

مهندس پرویز فتاح وزیر نیرو درابتدای بازیداز چهارمین نمایشگاه آب و تاسیسات آب وفاضلاب ازستاد خبری روابط عمومی مستقر درنمایشگاه بازدید کرد و از چهار روز فعالیت اعضا درپوشش خبری قدرادانی و تشکر کرد.
مهندس فتاح که به منظوراختتامیه چهارمین نمایشگاه آب و تاسیسات آب و فاضلاب درستادخبری حضوریافته بود، گفت: تلاش و ارسال خبر، هماهنگی با دیگر رسانه ملی و جراید برای نشان دادن به توان کشور در زمینه آب و تاسیسات فاضلاب از اهمیت وی‍ژه و خاصی برخوردار بوده است.
مهندس فتاح با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی به موقوع، تصریح کرد: با اطلاع رسانی درخصوص توان و فن آوری متخصصان کشوردرزمینه های مختلف همچون تونل های انتقال آب، کانال های آبرسانی و زهکشی، تصفیه فاضلاب، ساخت دستگاهای نوین آب شیرنکن سبب خواهد شد تا جهانیان از دانش وخدمات مهندسی شرکت های ایرانی بهره مند شوند.
وزیر نیرو همچنین با بیان اینکه برپایی اینگونه نمایشگاه ها واطلاع رسانی ازفن آوری کشورمان درتمام زمینه ها سبب خواهد شد، تعاملی میان شرکت های ایرانی و خارجی در زمینه های آب، برق و انرژی برقرار شود، تصریح کرد: برگزاری چهارمین نمایشگاه آب و تاسیسات آب و فاضلاب فرصت مناسبی را برای شرکت های ایرانی و خارجی برای تبادل دانش و فن آوری ایجاد کرده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد