اخبار فناوری صنعت آب و برق

تازه ترین خبرها درباره پیشرفت های علمی - فنی٬ پژوهش ها٬همایش ها و ... انرژی و صنعت آب و برق

اخبار فناوری صنعت آب و برق

تازه ترین خبرها درباره پیشرفت های علمی - فنی٬ پژوهش ها٬همایش ها و ... انرژی و صنعت آب و برق

رواج فرهنگ نخبگی در وزارت نیرو

به گزارش سایت خبری وزارت نیرو در همایش تجلیل از نخبگان آزمون سراسری سال ۸۵ ٬ وزیر نیرو اعلام کرد: رواج فرهنگ نخبگی در وزارت نیرو تعهدی بود که من در هنگام گرفتن رای اعتماد در مجلس آن را مطرح کردم و اجرای این تعهد و ترویج فرهنگ نخبگی جز با حضور نخبگان در این وزارتخانه میسر نخواهد شد.
وزیر نیرو در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب در خصوص برنامه وزارت نیرو برای جذب نخبگان، گفت: چند ماه قبل در وزارت نیرو بخشنامه‌ای مبنی بر جذب نخبگان صادر شد و طی چند ماه گذشته دهها نفر از نخبگان کشور جذب وزارت نیرو شدند.
فتاح یادآور شد: توجه و استقبال نخبگان نیز به وزارت نیرو خیلی خوب و امیدوارکننده بوده است و تشکیلاتی در وزارت نیرو برای ارتباط گرفتن با نخبگان و جذب آنها در این وزارتخانه ایجاد شده است.
فتاح تشویق نخبگان، حمایت آنها در اجرای طرحهای پژوهشی و نوشتن پایان نامه، فراهم کردن امکان بازدید و کارآموزی نخبگان در وزات نیرو را از جمله برنامه‌های این وزارتخانه برای حمایت از نخبگان برشمرد.
وی اظهار امیدواری کرد:با تکرار این جشنها ارتباط وزارت نیرو با نخبگان حفظ شود و فرزندان ملت از این وزارتخانه استفاده کنند و وزارت نیرو نیز از سرمایه‌های این کشور بهره‌مند شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد