اخبار فناوری صنعت آب و برق

تازه ترین خبرها درباره پیشرفت های علمی - فنی٬ پژوهش ها٬همایش ها و ... انرژی و صنعت آب و برق

اخبار فناوری صنعت آب و برق

تازه ترین خبرها درباره پیشرفت های علمی - فنی٬ پژوهش ها٬همایش ها و ... انرژی و صنعت آب و برق

مدیر کل جدید دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو با حضور معاونت تحقیقات و منابع انسانی و همکاران این دفتر صبح امروز سه شنبه 21 آذر ماه در محل وزارت نیرو برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سایت خبری وزارت نیرو،‌دکتر داریانی در این مراسم ضمن تشکر از زحمات و تلاش های مهندس بریجانیان مدیر کل پیشین دفتر توسعه منابع انسانی طی 8 سال مدیریت وی، مهندس فرخ زینال پور را به عنوان مدیر کل جدید این دفتر معرفی کرد.
وی متوسط طول مدیریت در کشور را 5/2 سال عنوان کرد و گفت: فعالیت در زمینه نیروی انسانی با در نظر گرفتن 140 هزار نفر پرسنل مجموعه وزارت نیرو ،‌وظیفه بسیار سنگینی است.
معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو خواستار توجه به تصمیم گیری ها در چارچوب قوانین با فراهم کردن زیر ساخت های قانونی و سپردن کارهای اجرایی به شرکتها و تقویت سیاست گذاری و نظارت برای رسیدن به اهداف مورد نظر شد.
بر اساس این گزارش مهندس زینال پور کارشناس ارشد مدیریت دولتی و دارای سوابق مدیریتی از جمله معاون دفتر توسعه منابع انسانی سازمان مدیریت ،‌ مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل مرکز آمار ایران و معاون دتر ارزیابی عملکرد و بهبود مدیریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی است.
این گزارش می افزاید ،‌ در سال جاری عنوان دفتر نیروی انسانی و نظام پرداخت وزارت نیرو به دفتر توسعه منابع انسانی تغییر نام یافت و گروههای جدید آن شامل گروه نگهداشت و راهبری منابع انسانی ،‌ گروه برنامه ریزی منابع انسانی ،‌ گروه انگیزش و کارآمدی و گروه توسعه ارزش های سازمانی خواهند بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد