اخبار فناوری صنعت آب و برق

تازه ترین خبرها درباره پیشرفت های علمی - فنی٬ پژوهش ها٬همایش ها و ... انرژی و صنعت آب و برق

اخبار فناوری صنعت آب و برق

تازه ترین خبرها درباره پیشرفت های علمی - فنی٬ پژوهش ها٬همایش ها و ... انرژی و صنعت آب و برق

فرهنگ سازی برای مدیریت مصرف برق

دفتر مدیریت مصرف برق تهران در راستای فرهنگ سازی در جهت مصرف بهینه انرژی برق، اقدام به اجرای طرح آموزش معلمان مدارس نموده است. معلمان مزبور افراد آموزش دیده در حال اجرای طرح مدیریت مصرف در مدارس نیز می باشند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری برق تهران، دفتر مدیریت مصرف برق تهران در تابستان گذشته طرحی ارایه کرد که در طی آن معلمان حرفه و فن مدارس برخی از مناطق تهران بتوانند با شرکت در یک دوره آموزشی با مدیریت مصرف انرژی آشنا شده و این مطالب را در کلاس های درس به دانش آموزان خود انتقال دهند.
بنابراین گزارش با شروع سال تحصیلی جاری افراد آموزش دیده با توزیع کتاب های منتشر شده توسط دفتر مدیریت مصرف برق تهران در میان دانش آموزان، بخشی از ساعات کلاس درس خود را به آموزش دستورالعمل های مدیریت مصرف برق اختصاص دادند. بر اساس این گزارش دانش آموزانی که تحت آموزش های یاد شده قرار گرفته بودند، در مجموع این طرح را نسبت به روش های دیگر برای ترغیب مردم به مصرف بهینه انرژی بسیار تاثیر گذار دانستند.
بر اساس این گزارش نکته مهمی که در برخورد با دانش آموزان دختر یا پسر مناطق مختلف شهر بدست آمد، وابستگی نگرش ها به جنسیت و منطقه سکونت دانش آموزان است، بنابراین توجه به این تنوع و گوناگونی، برای فرهنگ سازی در برنامه ریزی آموزشی ضروری است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد