اخبار فناوری صنعت آب و برق

تازه ترین خبرها درباره پیشرفت های علمی - فنی٬ پژوهش ها٬همایش ها و ... انرژی و صنعت آب و برق

اخبار فناوری صنعت آب و برق

تازه ترین خبرها درباره پیشرفت های علمی - فنی٬ پژوهش ها٬همایش ها و ... انرژی و صنعت آب و برق

برگزاری اولین نمایشگاه عرضه کالاهای ایرانی در بصره عراق

اولین نمایشگاه اختصاصی کالاهای ایرانی در بصره – عراق از تاریخ 24 لغایت 28 آبان ماه بمدت 5 روز در محوطه شرکت نفت جنوب با شرکت 33 شرکت ایرانی برگزار گردید .

Image

در کل بیش از 60 شرکت در این نمایشگاه ثبت نام نموده بودند که نهایتا" از این بین تنها 33 شرکت در این نمایشگاه حاضر و به ارائه محصولات و خدمات خود پرداختند .

شرکت آدینه گستر مجری برگزاری این نمایشگاه بود که کلیه خدمات ایاب و ذهاب و نظافت و حمل و نقل کالاها و مدعوین نیز توسط این شرکت ارائه گردید .

در محل غرفه گروه ایران ترانسفو  ( فضای 40 متر مربعی )  تعداد سه دستگاه ترانسفورماتور هرمتیک روغنی توزیع با توانهای 100 ، 250 و 400 کیلو ولت آمپر با ردیف ولتاژ 11 کیلو ولت به 400 ولت و پوسترهای شرکتها و محصولات گروه و کلیپ تبلیغاتی شرکت عرضه گردید . همچنین کاتالوگها ، سی دی و بروشور سه لتی به زبان عربی به بازدیدکنندگان ارائه شد .  در فضای بیرونی نیز یکدستگاه پست کمپکت 800 کیلو ولت آمپر به نمایش درآمد .

صبح روز چهارشنبه مورخه 24/08/85 نمایشگاه راس ساعت 10:30 صبح رسما" توسط آقای محمد مصبح محمد الوائلی استاندار بصره و هیات همراه گشایش یافت .

در این مراسم استاندار خوزستان و مدیر عامل شرکت آدینه گستر نیز حضور داشتند . که نهایتا" پس از بازدید این هیات از غرفه گروه ایران ترانسفو توضیحات لازم در خصوص فعالیتهای شرکت توسط آقای مهندس عامری به ایشان داده شد .

Image

ساعات کار نمایشگاه از 9 صبح لغایت 16 بعدازظهر بصورت یکسره بود . در طول برگزاری این نمایشگاه تعداد بسیار زیادی از آن بازدید نمودند که می توان به تعداد قابل توجهی از  متخصصین و مقامات بلند پایه استان بصره و ادارات برق مربوطه اشاره نمود که در نوع خود بسیار قابل توجه می نمود .  در طول برگزاری نمایشگاه مذاکرات مهمی در خصوص فروش ترانسفورماتور و همچنین انواع پست صورت پذیرفت. همچنین در روز دوم نمایشگاه جلسه ای با حضور آقای مکی حسن حمادی السودانی رئیس هیات مدیره اتاق بازرگانی بصره و دیگر مقامات این استان همچنین سرکنسول کشورمان در بصره برگزار گردید که نمایندگان شرکتها ضمن معرفی محصولات و خدمات خود ضمن اعلام امادگی حضور جدی در بازار منطقه به بیان مشکلات و مسائل مربوط به صادرات از جانب طرف عراقی اشاره نمودند که نهایتا" قرار شد با تشکیل جلسات این مسائل و مشکلات به حداقل برسد .

در طول برگزاری نمایشگاه ،گزارشات مصوری نیز از نمایشگاه تهیه گردید که از شبکه های مختلف تلویزیونی عراق پخش گردید . صدا و سیمای جمهوری اسلامی نیز گزارش بسیار خوبی از حضور شرکتهای ایرانی در این نمایشگاه تهیه و پخش نمود .

 نمایشگاه رسما" روز 28 / 08/85 با اهدا لوح تقدیر توسط شرکت آدینه گستر به شرکت کنندگان پایان یافت .

Image

نقل از گروه ایران ترانسفو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد