اخبار فناوری صنعت آب و برق

تازه ترین خبرها درباره پیشرفت های علمی - فنی٬ پژوهش ها٬همایش ها و ... انرژی و صنعت آب و برق

اخبار فناوری صنعت آب و برق

تازه ترین خبرها درباره پیشرفت های علمی - فنی٬ پژوهش ها٬همایش ها و ... انرژی و صنعت آب و برق

نگرش جدید اروپا به بحران انرژی

کمیسیون اروپا با در نظرگرفتن ضرورت استفاده از سوخت های زیستی و منابع تجدید پذیر انرژی، طرح دو نسخه ای را برای بروز انقلابی بی سابقه در بخش انرژی قاره سبز رارایه کرده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس این طرح گسترده بخش انرژی اروپا گام های بلندی به سوی تطبیق بیشتر با استانداردهای زیست محیطی خواهد برداشت. در حال حاضر تنها مشکل موجود چگونگی گام برداشتن در این زمینه عنوان شده است.
بر اساس این طرح، اروپا هرچه بیشتر به سوی اقتصاد با CO2 کمتر و در عین حال آلایندگی کمتر انرژی و در عین حال افزایش حجم انرژی های محلی پیش خواهد رفت.
این طرح در دو نسخه و تحت عنوان «انقلاب صنعتی» ارایه شده که البته برخی موارد آن با مخالفت کشورهایی نظیر آلمان و فرانسه مواجه شده است.
بر اساس گزارش spcm، کمیسیون اروپا اعلام کرده است که طی 25 سال آینده به حدود 900 میلیون یورو برای به روز کردن تاسیسات و زیرساختارهای انرژی اروپا و پاسخگویی به نیازهای در حال رشد این قاره نیاز مالی وجود دارد.
آمارها نشان می دهند که تولید منابع تجدید پذیر انرژی در سال 2006 با رشد 2/15 درصدی همراه بوده و این درحالی است که حجم مصرف نیز بین 8/6 تا 7/7 درصد در سال گذشته رشد داشته است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد