اخبار فناوری صنعت آب و برق

تازه ترین خبرها درباره پیشرفت های علمی - فنی٬ پژوهش ها٬همایش ها و ... انرژی و صنعت آب و برق

اخبار فناوری صنعت آب و برق

تازه ترین خبرها درباره پیشرفت های علمی - فنی٬ پژوهش ها٬همایش ها و ... انرژی و صنعت آب و برق

انتخاب دو ایرانی به عنوان اعضای شاخص شبکه های جهانی برق

دکتر غفوری فرد و مهندس محمد بهزاد به عنوان اعضای شاخص اجلاس شبکه های جهانی بزرک برق(سیگره فرانسه ) در سال 2006 انتخاب شدند.
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه برق ایران مهندس محمد بهزاد که به عنوان عضو شاخص شبکه های جهانی برق(سیگره) در سال 2006 انتخاب شده است در سخنانی خود را یکی از اعضای صنعت برق ایران دانست و دراین باره گفت: این انجمن هر ساله اشخاصی را که مقالات برجسته ای درباره شبکه های برق داشته باشند یا فعالیت های ویژه ای را دراین زمینه انجام دهند، به عنوان عضو شاخص انتخاب می‌کند.
مدیرعامل سازمان توسعه برق ایران با بیان این که از این انتخاب به عنوان یک ایرانی بسیار خوشحال هستم اضافه کرد: این انتخاب به عنوان عضو شاخص در این اجلاس به دلیل تلاش هایی بوده که در احداث شبکه های برق انجام داده ایم.
این عضو شاخص اجلاس شبکه های جهانی بزرگ برق(سیگره فرانسه) در سال 2006با بیان این که در حال حاضر احداث شبکه های انتقال برق که تا پیش از این در طول دو سال انجام می شد،‌ اکنون یکساله صورت می گیرد اظهار داشت: تلاش های صورت گرفته توسط کارشناسان ایرانی در زمینه خطوط انتقال، ‌نیروگاه ها و گسترش شبکه برق چشمگیر است.
مهندس بهزاد مدیرعامل سازمان توسعه برق ایران ادامه داد: در حال حاضردرباره اجرای پروژه های نیروگاهی نیز موفقیت های فراوانی به دست آمده و این صنعت به نوعی در کشور بومی شده است.
عضو شاخص اجلاس شبکه های جهانی بزرگ برق(سیگره فرانسه) در سال 2006تصریح کرد: همه فعالیت ها در صنعت برق نتیجه تلاش و خود باوری است که در ایرانیان به وجود آمده است .
در همین زمینه دکتر غفوری فرد نیز در سخنانی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای عضویت ایران در این انجمن گفت: باید میزان تولید علم در ایران بسیار فراتر از میزان کنونی باشد.
این عضو شاخص اجلاس شبکه های جهانی بزرگ برق(سیگره فرانسه) در سال 2006 همچنین به مقایسه جایگاه ایران با ترکیه در بحث تولید علم پرداخت و گفت: در مقام مقایسه ایران یک چهارم ترکیه علم تولید می کند.
وی ادامه داد: در حالی که 1 درصد از جمعیت دنیا را در اختیار داریم تنها نیم درصد از تولید علم را انجام می دهیم که این میزان باید به 2/1 درصد افزایش یابد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد