اخبار فناوری صنعت آب و برق

تازه ترین خبرها درباره پیشرفت های علمی - فنی٬ پژوهش ها٬همایش ها و ... انرژی و صنعت آب و برق

اخبار فناوری صنعت آب و برق

تازه ترین خبرها درباره پیشرفت های علمی - فنی٬ پژوهش ها٬همایش ها و ... انرژی و صنعت آب و برق

مدیر پژوهشی مدیریت منابع آب ایران، پژوهشگر برتر وزارت نیرو

در هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری کشور، از مدیرکل دفتر امور پژوهشی و پشتیبانی علمی شرکت مدیریت منابع آب ایران به عنوان یکی از پژوهشگران برتر تجلیل شد.
به گزارش شبکه خبری آب ایران ، در این مراسم که با حضور وزیر علوم و معاونان این وزارتخانه و مدیران پژوهشی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برگزار شد ، دکتر محمد ریاحی به عنوان یکی از پژوهشگران برتر وزارت نیرو معرفی شده و موفق به دریافت لوح تقدیر گردید.
شایان ذکر است دکتر محمد ریاحی، متولد 1347در تهران است.
وی فعالیت خود را در وزارت نیرو از سال 1370 در مرکز تحقیقات آب شروع کرد و از سال 1380 به عنوان مدیرکل دفتر پژوهشی و پشتیبانی علمی در شرکت مدیریت منابع آب ایران فعالیت می‌نماید.
دکتر ریاحی در سال 1348 موفق به اخذ درجه دکتری در رشته مهندسی عمران- هیدرولیک از دانشگاه تربیت مدرس شد. از فعالیتهای علمی وی می‌توان به چاپ 2 عنوان مقاله و پدیرش 2 عنوان مقاله در همایش های علمی اشاره کرد.
دکتر ریاحی همچنین دارای 3 طرح پژوهشی پایان یافته و 2 طرح اجرایی نیز بوده و برپایی نمایشگاه‌های پژوهشی از دیگر فعالیتهای وی است.
ساخت دستگاه تولید امواج نامنظم با محرک هیدرولیکی را می‌توان به عنوان یکی از فعالیتهای اجرایی دکتر ریاحی نام برد که در مرحله پایلوت است.

نظرات 1 + ارسال نظر
خردور سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:29 ب.ظ

با سلام.
به جناب اقای دکتر ریاحی تبریک گفته به امید موفقیت های روز افزون برای ایشان.

اهمیشه شاد و خو شبخت باشید .خردور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد