اخبار فناوری صنعت آب و برق

تازه ترین خبرها درباره پیشرفت های علمی - فنی٬ پژوهش ها٬همایش ها و ... انرژی و صنعت آب و برق

اخبار فناوری صنعت آب و برق

تازه ترین خبرها درباره پیشرفت های علمی - فنی٬ پژوهش ها٬همایش ها و ... انرژی و صنعت آب و برق

معرفی وبلاگ تخصصی زهکشی انجمن علمی آبیاری و زهکشی

زه آب وبلاگ بسیار مفیدی در زمینه تخصصی زهکشی است که آقایان غلامعلی سبعه و مهدی هادی پور به صورت گروهی آن را اداره می کنند. این وبلاگ به انجمن علمی آبیاری و زهکشی پردیس ابوریحان دانشگاه تهران تعلق دارد و از ابتدای سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است.

نویسندگان در نخستین یادداشت خود که در بیست و چهارم فروردین امسال نوشته شده است٬‌اهداف و انگیزه های خود را تحت عنوان پیش درآمد چنین بیان کرده اند:

از آنجایی که علم زهکشی در کشور ما یک علم نو پایی است و منابع الکترونیکی به زبان فارسی کم می‌باشد و به علت نبودن یک وبلاگ تخصصی در این زمینه ما نویسندگان این وبلاگ تصمیم به ساخت یک وبلاگ تخصصی که شامل کلیه عکس‌ها و نوشته‌ها و مقالات تخصصی دنیا در این زمینه است شدیم. باشد که در این راه پر فراز و نشیب ما را از راهنماییهای ارزنده خود دریغ نکنید.

من به سهم خودم به این دوستان افتخار می کنم و برای آنان آرزوی توفیق دارم. به کارشناسان و دانشچویان آب و فاضلاب هم توصیه می کنم حتما به این وبلاگ سر بزنند. بخصوص که لینک هایی برای کپی کردن نرم افزارهای تخصصی رایگان نظیر DrainMOD ٬ با ذکر رمز عبور در این وبلاگ ثبت شده است و مقاله ها و تصاویر زیبایی در زمینه تخصصی اشاره شده٬‌ در وبلاگ وجود دارد.

امیدوارم این عزیزان بدون آن که خسته شوند٬ کار ارزشمند خود را بی وقفه ادامه دهند.

آدرس این وبلاگ در صفحه قرار گرفت. ضمنا از همان طریق می توان به لینک ها و آدرس های مفیدی در مورد صنعت آب دسترسی پیدا کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
زه آب چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:22 ب.ظ http://zehab.persianblog.com

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما استاد و پیش کسوت گرامی در زمینه آب و برق. ضمن عرض تشکر فراوان از الطاف عالیه جنابعالی امیدوارم که همه ما خدمتگزاران این علم همیشه از الطاف الهی بهره مند باشیم و بتوانیم در این قرن که صحبت از بحران بی آبی است قدر این نعمت الهی را بدانیم.
امیدوارم که همکاری ما برای همیشه باقی بماند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد