اخبار فناوری صنعت آب و برق

تازه ترین خبرها درباره پیشرفت های علمی - فنی٬ پژوهش ها٬همایش ها و ... انرژی و صنعت آب و برق

اخبار فناوری صنعت آب و برق

تازه ترین خبرها درباره پیشرفت های علمی - فنی٬ پژوهش ها٬همایش ها و ... انرژی و صنعت آب و برق

کیفیت موسسه‌های آموزشی وزارت نیرو بیش از کمیت آنها اهمیت دارد.

  معاون وزیر نیرو در امور تحقیقات و منابع انسانی گفت: موسسات آموزشی مجموعه وزارت نیرو که با هدف بالا بردن مهارت و توانمندی کارکنان این صنعت تاسیس شده است در ارتقای کیفی تولید تاثیری محسوس دارد.
دکتر "محمدعلی داریانی" در جلسه هیات امنای آموزشکده فنی صنعت آب و برق خوزستان در اهواز افزود: بیش از آنکه کمیت موسسه‌های آموزشی اهمیت داشته باشد، کیفیت آنها مهم است.
وی، بکارگیری اساتید مجرب در این موسسات آموزشی را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: بهره‌گیری از چنین اساتیدی در ارتقای مهارتهای کارکنان اثر دارد.
معاون وزیر نیرو در امور تحقیقات و منابع انسانی، برگزاری دوره‌های آموزشی شهرهای مختلف استان خوزستان و تقویت نگرش مشتری مداری در این دوره‌ها را خواستار شد.

به گزارش روز پنج شنبه روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان، در این جلسه همچنین موضوع ارتقای سطح علمی آموزشکده فنی صنعت آب و برق خوزستان مطرح و قرار شد از طریق اخذ مجوز از دانشگاه جامع علمی کاربردی، آموزشکده فنی صنعت و برق خوزستان به مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی تبدیل شود.

دکتر داریانی همچنین از بخشهای مختلف آموزشکده فنی صنعت آب و برق خوزستان از جمله آموزشگاه ماشین‌های الکتریکی، مدارهای الکترونیکی، هیدرولیک و کارگاه رسم فنی و نقشه کشی این آموزشکده دیدن کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد