با کانون مطالعات استراتژیک آب و محیط زیست همکاری کنیم

کانون مطالعات استراتژیک آب و محیط زیست به مدیریت آقای محمدرضا امجدی در صدد راه اندازی سایت رسمی پورتال ملی صنعت آب کشور می باشد. این کانون از دوستانی که تمایل به همکاری، ارائه مطلب و ایده‌های خاص دارند دعوت کرده است رزومه کاری خود را به صورت ایمیل به آدرس کانون یا مدیریت آن ارسال نمایند. همچنین از کلیه اساتید دانشگاه‌ها، پژوهشگران، مدیران شرکت‌های دولتی و خصوصی و صاحبان صنایع فعال در زمینه صنعت آب درخواست شده است نظرات و دیدگاههای خود را جهت بهبود هرچه بهتر مطالب و ارتقاء سطح کیفی آن در اختیار کانون قرار دهند تا به نام خودشان در سایت پورتال درج شود.

با تشکر از اظهار لطف جناب آقای امجدی٬ امید است پس از تشکیل هسته های پژوهشی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق و انتشار نشریه دیجیتال آموزش٬ در جلسه حضوری در خدمت این عزیزان٬ راههای همکاری علمی در این زمینه بررسی شود.

کانون تفکر در مطالعات استراتژیک آب و محیط زیست٬ وابسته به دانشگاه صنعت آب و برق (وزارت نیرو) است و بانک اطلاعاتی پورتال آن پس از تلاش چند ساله همکاران و دوستان علاقمند در دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه صنعت آب و برق در حال تکمیل بوده و سایت مربوطه نیز در دست تهیه می‌باشد.